Utflykt en tisdagseftermiddag

Vardag / Dalarna, foto, målarbok, skog, sommar / Permalink / 7
Idag hoppade jag och två av mina systrar in i bilen och åkte ut på äventyr.
Vi hamnade vid en slogbod där vi gjorde upp en eld och grillade korv.
 
Vi åt blåbär och målade målarbok.
 
Vi kollade på utsikten.
 
Och så pratade vi så mycket att en fiskare på andra sidan förmodligen tröttnade och bytte sjö. Syskonhäng när det är som bäst :)
#1 - - Sandra:

Men åh så mysigt!

Svar: Ja det var det verkligen, precis en sådan där dag som man behöver ibland :)
Sandra

#2 - - Minna :

Jisses ser super mysigt ut!

Svar: Ja det var jättemysigt :)
Sandra

#3 - - Minnaa:

Sv: ja, det blir så fräscht! Speciellt om man smaksätter med antingen hallon eller mango :)

#4 - - Emma:

mysigt!

#5 - - Malin Hyving:

Förstår att det var det bästa syskonhänget, ser väldigt härligt ut!

#6 - - Sandra:

Men åh, vilken mysig dag! :)

#7 - - Sandra:

Haha roligt att jag skrev samma kommentar en gång till på det här inlägget. Tyckte det kändes bekant och jepp, det var det. Men jag lovar att mina ord är ärliga, det ser verkligen mysigt ut :D

Svar: Haha, det gör inget.. det var dubbelmysigt ;) Och den här bloggen är inte så väluppdaterad så ;)
Sandra

Till top